perjantai 7. marraskuuta 2014

Rai rai rai

Kirjotin tota edellistä postausta aika pitkään ja kun se oli valmis, epäröin jonkin aikaa, että uskallanko painaa "julkaise". Vuodatin siihen niin paljon mun ajatuksia ihan kuin omaan yksityiseen päiväkirjaan. Mutta nyt oon tyytyväinen, että kirjotin ja julkasin sen, koska on hyvä saada omia ajatuksia ilmoille.

Nyt tollasen pitkän ja syvällisen postauksen jälkeen voinkin sitten tehä tälläsen letkeemmän "teinpäs tätä ja tätä tona ja tänä päivänä" -postauksen. Oon nimittäin edelleen aika jäljessä täällä blogissa. 

(// Ja nyt kun sain kirjotettua tän ja kerrattua teille mun viime viikkoa, huomasin, että mun aikalailla koko viikko meni juhliessa. Mulla oli neljät bileet. Se ei oo ihan tavanomaista edes täällä. Joten edellisen syvällisen postauksen jälkeen onkin sit tosi sopivaa pistää tällänen alkoholinhuuruinen postaus. Jooh. Sori.)


Maanantaina viikko sitten kun E oli vielä täällä vierailemassa, näytin tosiaan vähän Limerickiä. Käytiin syömässä hyvät pizzat ja käveltiin joen rantaa ilmahämärässä, sekä loppuilta meni mukavasti mun luona Vain elämäätä katellessa ja mässyjä mässäillessä.


Tiistaiaamuna saatoin sitten E:n bussipysäkille ja matkalle takasin kohti Ranskaa. Iltapäivällä mulla oli pienoinen iirin koe, mikä meni ihan hyvin. En oo kyllä vielä saanu mitään tuloksia takasin, mutta en mä sitä ehkä feilannu. Illalla sitten oli luvassa itse asiassa ruotsalaiset bileet! Olin ite pitäny ne suomalaiset bileet sitä edellisellä viikolla ja tää oli sitten ruotsalaisten jätkien vastaisku niille. Tarjolla oli snapseja ja Helan gårin laulamista, oli oikeen hauskaa! Varsinkin kun kaikki muut kuin ruotsalaiset ja minä oli ihan pihalla miten sitä lauletaan, hah hah.

En oo puhunu täällä yhtään ruotsia. Paitsi laittanu yhen lauseen Whatsappissa: "Vi ska dricka hela natten alkohol". N ei tienny mistä se oli ja korjasi mun väärän sanajärjestyksen. Prkl.
Ruotsalainen N oli itse asiassa pistäny eventtiin avuksi nää englanninkieliset sanat Helan gåriin, jotka on musta niin hauskat:

"Hell and Gore
Chung Hop father Allan, Allan ley
Hell and Gore
Chung Hop father Allan, ley
On handsome in the hell and tar
Hell are in the half and four
Hell and Gore
Chung Hop father Allan ley"


Kuulostaa oikeelta, mutta sanoiltaan ihan naurettavat kuten ehkä huomaatte :D

Bileiden jatkoilta baarista
Varsinaisten bileiden hulluin vaihe oli, kun D saapui paikalle ikkunan kautta. Jätkä oli sitten kiivenny rakennuksen ulkoseinää toiseen kerrokseen, koska kukaan ei ollu tullu avaamaan sille ovea. Luoja :D Siinä olis voinu käydä aika huonosti. Ymmärrättekö nyt, mitä tarkotin kuinka saan pelätä näitten mun jätkäkavereitten hölmöilyjen takia?

Anywho. Keskiviikkoaamuna heräsin sitten jännissä tunnelmissa. Mulla oli yheltätoista tunti ja heräsin kymmeneltä. Kaverit valitti Whatsappissa kauheeta krapulaa ja mulla oli yllättävän hyvä olo. Aivan loistava oikeestaan.


Jep. Olin edelleen humalassa, anteeks vaan. Ja menin silti tunnille. Yritin olla normaali, en tiiä onnistuinko. Jostain jännästä syystä ei ryhmäkeskustelu oikein luonnistunu multa. "Think as many proverbs as you can" "Ööööööö" "Psst, Sanna, mikä on proverb suomeksi?" "Öööööö". Tunnin jälkeen tulin takasin kotiin ja menin vaan suosiolla takasin nukkumaan.

Illalla sitten menin kuitenkin ahkerana tanssi- ja jousiammuntaharkkoihin. Osaan olla aika laiska niitten kanssa, mutta tuleepahan sentään edes silloin tällöin mentyä. Tekee kyllä hyvää liikkua ja harrastaa jotain.

Torstai. Heheehee. Illalla oli ne (jo kuuluisat) Halloween-bileet. Olin saanu kutsun yhtiin kotibileisiin ja tyypit oli tehny virheen kirjottaessaan eventtiin, että nyt pidetään kuulkaa isot bileet, kutsukaa kaikki kaverit. Lopulta jotain 130 ihmistä oli ilmottanu tulevansa. Ihan sellasseen oikeesti suhteellisen pieneen opiskelijataloon. Vitsailtiin jo, että alkaa vaikuttaa vähän Project X:ltä. :D


Mun asu - miltä se näyttää mallin päällä
No. Ei sinne nyt lopulta ehkä kuitenkaan ihan niin paljon porukkaa tullu. Mutta oli kuitenkin niiin kivaa päästä tollassiin isoihin bileisiin, missä oli paljon porukkaa ketä ei tuntenu etukäteen. Yleensä kun kuitenkin juhlitaan aina siinä samassa porukassa, ni nyt pääs tutustumaan ihan uusiin tyyppeihin.


Asu - miltä se näyttää mun päällä
Asuna oli tosiaan "pirate maiden", joka osottautu kyllä vähän huonoksi asuksi. Liian monella (jenkillä erityisesti) tuli ekana mieleen Where's Waldo :D Karsi vähän mun uskottavuutta. Mutta toi miekka oli hauska, sillä tuli leikittyä. Harmi vaan se kyllä (yllätys yllätys) katosi jossain vaiheessa iltaa jonnekin, hahaa.

Eeh. On nyt vähän harkinnanvaraista, että mitä kerron siitä illasta:D Oli nimittäin omalta osalta ehkä yks hulluimmista bileistä missä oon ikinä ollu. Hmm. No, kerron vain hyvin yleisesti, tää on kuitenkin julkinen blogi, hah hah.


Siellä kotibileissä tuli tosiaan tutustuttua moniin uusiin ihmisiin. Sieltä jatkettiin Halloween-bileisiin sit Stablesiin. Suoraan sanottuna, sieltä mulla ei oo kauheesti muistikuvia. Jossain vaiheessa lähin sieltä takasin kohti niitä kotibileitä (eli jatkoja) seurana yksi irlantilainen jätkä, menin vähän piikkipusikon kautta (don't even ask), mutta selvisin sentään perille. Eööö. Jatkoilla sitten. Viihdyin. Olin kotona viideltä aamuyöllä. En selvinnyt perjantaiaamulla kymmenen luennolle. Enkä kahentoista. Huomasin, että mun kädet ja jalat on ihan täynnä pieniä viiltoja/haavoja (think piikkipuska). Oli hauskaa kuulla kavereilta niitten puolia illasta, oon saanu nauraa niin paljon kun ne on kertonu mun käytöksestä. Ansaitsin ehkä vähän mainetta ja kunnioitusta, varsinkin D:ltä. Tää on nyt hyvin epämääräistä, sori.



Perjantai-iltana oli sitten heti perään toiset Halloween-bileet, hahhah. En halunnu pistää samaa asua, joten kaivoin kaapista mun leopardi-onesien (ostin sen silloin tokan viikon playboy pyjama partyja varten - härregyyd kun niistäkin on jo aikaa!) ja koristelin naamani. Siinä oli sit tarpeeksi asua. Nää bileet olikin sitten huomattavasti laimeemmat, mitään kauheen erikoista ei tapahtunu.

Mun alkuperänen suunnitelma viikonlopulle oli, että en tee mitään. Tuntuu että oon sanonu tän aikasemminkin. Tietenkin se suunnitelma sitten taas muuttui :D Niissä bileissä jossain vaiheessa sitten D kysykin multa yhtäkkiä että hei, haluutkos lähteä huomenna automatkalle? Ha. Ne oli nimittäin menossa oma-aloitteisesti Killarneyn kansallispuistoon, mutta yksi oli sairastunu eikä päässy lähtemään, joten oli paikka vapaana. Olin aikasemmin kuullu mainittavan siitä matkasta, mutta autopaikat oli jo täynnä, joten olin ignoorannu sen. Otin kuitenkin sitten sen paikan vastaan kun kerran tarjottiin. En yhtään tiennyt ketä oli lähössä, missä Killarney oikeestaan edes on tai yhtään mitään niitten suunnitelmista. D vain kerto, että huomenaamulla lähtö sitten kymmeneltä. Alrighty. :D

Siitä matkasta tulikin sitten ihan huippu! Mulla on läjäpäin upeita kuvia, mutta niille omistan ehdottomasti oman postauksensa. Tuskin vaan valitettavasti ehdin tekemään sitä valmiiksi ennenkuin nyt lauantaina lähen Skotlantiin. Tuun sieltä takasin maanantaina, joten alkuviikosta yritän saada sen sitten ilmoille.

Vielä tähän loppuun jälleen yksi biisi! Taas yksi lempparibilebiisi, teemaan sopien. Here you go:



Party on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti