torstai 13. marraskuuta 2014

Keksi ite otsikko

Moi! Päivät ja viikot ne vaan lentää. Mitäs nyt viime viikolla tapahtuikaan? Oli aika tapahtumaton viikko, mutta kerrataan nyt silti lyhyesti.

Maanantaina ei muistaakseni tapahtunu mitään erikoista. Tiistaina menin iirin tunnille, mutta ope ei ilmestynykkään paikalle. Illalla hengasin jonkin aikaa hollantilaisen tyttöni J:n kanssa, juoruttiin ja se kertoi mitä olin hölmöilly Halloween-bileissä. Sen jälkeen nähtiin vähän muuta porukkaa ja makselin Killarney-velkojani koska olin ollu ihan broke (opintotuki oli just kilahtanu tilille, joten silloin oli varaa maksaa).


Keskiviikko? Ingenting. Irish folkloren tutoriaali (turhimpia ikinä), kahvittelua. Illalla olin menossa tanssitunnille, mut pyörästä lähti taas ketjut, joten tulin vaan takasin kotiin, koska olin jo muutenkin myöhässä tunnilta. Mietin pitkään jaksanko mennä jousiammuntaan sen sijaan. En jaksanu. Katoin sit vaan Iron Man 3:n ja höpöttelin kipeenä kyhjöttävän D:n kanssa. Woah. Jännää.

Torstaiaamu oli sitten oikeestaan aika ihana. Väsytti ihan pirusti aamulla kun piti herätä. Torkutin varmaan jotain puol tuntia ennenkuin jaksoin tarkistaa sähköpostin ja tadaaa, siellähän ne ilouutiset oli - iirin tunnit oli taas peruttu! Oli paras tunne ikinä kun sai vaan jatkaa unia lämpimän peiton alla ja kuulla kuinka ulkona sataa. Ah. Menin sitten yheltä alkavalle luennolle ja sen jälkeen keskustaan. 
 

Tosi tarkka kuva mun ostoksista. Kaikkea hyödyllistä. Olin tajunnu ihan viime tipassa että ainii, mähän matkustan sinne Skotlantiin vaan käsimatkatavaroilla, joten tarviin ehkä jotain pikkupulloja shampoille ja muille. Luojan kiitos muistin. Ostin siis ne. Keskustassa mun sateenvarjo hajosi jotenki ihan kummallisesti ja tuotin varmaan pienen koomisen hetken ohikulkijoille kun yritin tunkea sitä roskikseen sellasesta pienestä aukosta. Vaati "pientä" sateenvarjon runnomista. Piti sit ostaa uusi. Ostin myös paikallista matkapahoinvointilääkettä ja tietty jälkikäteen kotona sit huomasinkin, että jaa, olinkin tuonu Suomesta mukanani toisen paketin sitä. Eli turha ostos. No, eipä se paljoa maksanu.

Täällä muuten lääkkeet on paljon halvempia kuin Suomessa! Noikin makso muistaakseni jotain 2-3e vaan. Mun taannoinen antibioottikuurikin oli tosi halpa. Ja viikonloppuna Skotlannissa koko porukalla satsattiin meiän kipulääkevarastoihin, koska paracetamolia sai 25p per pakkaus. Seriously. (Mun varsinkin piti ostaa uusia, koska W oli sit syöny puolet mun lääkkeistä. Se oli vähän kipee.) 
 

Tarvin uuden meikkivoiteen ja aluslakan kynsille, joten iskin yhteen lempikauppaani Bootsiin. Siellä on aina kaikenlaisia tarjouksia ja nytkin sai kolme meikkituotetta kahen hinnalla, ni nappasin sit tollasen kulmakarvasetin kaupan päälle. Me likes.


Tossa muuten se neuletakki, minkä ostin taannoin Dublinista Forever 21:sta. Rakastan sitä. Ja käytän sitä ihan liikaa.

Niinjoo, tapahtuko viime viikolla vielä jotain? Perjantaina illalla oli N:n järkkäämät bileet, sillä oli tullu kasa sen ruotsalaisia kavereita kylään. Oli oikeen hauskaa:D Ruotsalaiset osaa kyllä juhlia. Pelattiin taas ihan liikaa bounce the ballia (paras ja kauhein juomapeli ever). Oikeesti. Heti kun astuin kämppään sisään ja ehin esittäytymään uusille jätkille, N huutaa "Let's play bounce the ball!!!" ja ennenku olin ehtiny ottamaan mitään pohjia, jouduin jo kittaamaan kaljaa ja siideriä ihan liikaa koska oon surkee siinä pelissä. Hyvä alku, hyvä alku. (En malta oottaa että pääsen jakamaan nää juomapelitietoni teille rakkaat suomalaiset toverini. Luvassa on bounce the ballia, fuck the dealeria, Roxannea ja ties mitä. Juotan teiät pöydän alle).

Kolme litraa Bulmersia 11 eurolla. Kelepaa
Bileet jatku keskustaan baariin, missä pojat tanssitti meitä oikeen makiasti. Siis ihan aidosti tanssitti. Voi ruotsalaisia. Miksei suomalaiset jätkät osaa tanssia? No eniveis. Mun ja parin muun piti lähteä sieltä sit aikasin kotiin, koska oli aamulla aikanen herätys, sillä matka kävi kohti Skotlantia. Uujee.

Sellanen viime viikko tosiaan. Skotlannista tulee ehdottomasti sitten oma postaus.

Sitten jotain ihan muuta. Bongasin tänää Facesta tän videon. Niin makeita jousiammuntatemppuja. En tiiä kokeeko kukaan muu tätä siistiksi, mutta linkkaan silti.


Mun piti tehä kaikkea järkevää tänää, mut sit jumituin vaan kattomaan noita Dude Perfectin videoita. Awesome channel. 

Btw. Oliko vähän siistiä yhissä jousiammuntaharkoissa joku aika sitten kun tyypit soitti kajareista Nälkäpeli-leffasta sitä Ruen vihellystä. (Pistäkää YouTubeen "Hunger Games Rue's Whistle" niin saatte sen, jos ette tiiä mitä tarkotan). Silleen, että se kuulu aina silloin tällöin hiljaa taustalla. Oot linjalla jousi kädessä valmiina ampumaan ja sit kuulet vaan jostain kaukaa sen vihellyksen. Tuli niin siisti fiilis:D Oon seuraava Katniss Everdeen. Jos vaan osaisin ampua vähän paremmin.

En ollu ehkä kertonu tota aikasemmin teille. No, eniveis.


Pelleilin sit vähän mun web-kameralla. Eikö ookkin kaunista.


Tältä mä oikeesti näytän täällä. Mulla on pika-cappuccinoa. Fancy, eh?

Joo. Tää oli nyt taas tällänen sekasortopostaus. Seuraavaksi sitten Skotlannin maisemia ja kuulumisia, joten jotain vähän mielenkiintosempaa luvassa! Sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti