maanantai 24. marraskuuta 2014

MUSE

Jos täällä on vielä joku joka ei tiedä...



Muse tulee taas Suomeen ens kesänä, Provinssirockiin!


Oon nyt ehkä hehkuttanu tätä asiaa abaut jokaiseen sosiaalisen median kanavaan jota käytän. Sori. (Täälläkin tää nyt sit kuuluu siihen blogin nimen "Rock"-osioon)

Mutta aina kun nään mun Faceen linkkaaman uutisotsikon tai läppärin kajareista kajahtaa joku awesome Mattin riffi (no tietty kuuntelen täällä nyt niitten live-vetoja), innostun aina uudestaan.




Olympiastadionin keikalta vuonna 2013 ♥

Ne on vaan niin jumalattoman hyviä livenä, että ihan heikottaa.

Kuunnelkaa ihmiset mun ehdotonta lempibändiä:


Provinssissa nähään!!

(P.S. Mulla on huomenna taas yhen esseen deadline enkä oo vieläkään alottanu kirjottamaan sitä. Oon tän koko illan vaan ollu jossain Muse-hurmiossa. Tosin tää uutinen teki mut niin hyvälle tuulelle, että luulis kyllä sen esseen lähtevän aika näppärästi menemään tässä kohta. Tosin toi viinikin saattaa vaikuttaa asiaan, jota täällä yksinäni juon. Ups?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti